۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۰۰

پس از انجام ثبت‌نام و سیدبندی مسابقات؛

شورای برون مرزی با اعزام پینگ‌پنگ‌بازان به کرواسی مخالفت کرد

شورای برون مرزی با اعزام پینگ‌پنگ‌بازان به کرواسی مخالفت کرد

سفر تیم ملی تنیس روی میز به مسابقات تور جهانی زاگرب به دلیل مخالفت شورای برون مرزی لغو شد این در حالی است که این مسابقات به عنوان یک میدان آماده‌سازی مهم پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در نظر گرفته شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، شورای برون مرزی در حالی با اعزام ملی‌پوشان تنیس روی میز به تور جهانی زاگرب مخالفت کرده که چند روز بیشتر به آغاز مسابقات نمانده و مراحل لازم برای ثبت‌نام و اعزام آنها به کرواسی هم انجام شده است. حتی روز گذشته سید بندی مسابقات انجام شد که طی آن نوشاد و نیما عالمیان از حضور در مرحله مقدماتی معاف شده بودند.

در هر صورت حضور تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات تور جهانی زاگرب منتفی شده و این در حالی است این رقابت‌ها 16 تا 19 خردادماه با جایزه 30 هزار دلاری برگزار خواهد شد و نتایج آن نیز تاثیر زیادی در رنکینگ شرکت کنندگان دارد.

تیم ملی تنیس روی میز هم قرار بود به قصد آماده‌سازی بیشتر جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در تور جهانی زاگرب شرکت کند. محمدرضا اخلاق‌پسند، پوریا عمرانی، حمیدرضا طاهرخانی، نوشاد و نیما عالمیان برای اعزام به زاگرب در ترکیب تیم ملی قرار گرفته بودند.

در میان بازیکنانی که از حضور در تور جهانی زاگرب باز مانده اند بیشتر آسیب متوجه اخلاق پسند شده است که پس از حدود یک سال دوری از میادین رسمی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شده است و مسابقات زاگرب می‌توانست میدانی تاثیرگذار برای محک زدن شرایط آمادگی این بازیکن باشد.

کد خبر 2064115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha